ماندگار

بازدید و عیب یابی رایگان

اطلاعات تماس

+989153253860

info@mandegar98.ir

سوالات متداول

سوالات متداول

برخی سوالاتی که شما مشتریان عزیز در خصوص تعمیر لوازم منزل دارید ، سوالاتی درباره تعمیر لباسشویی اتومات و ...

هزینه خرابی دستگاه بستگی به نوع خرابی و اینکه چه قطعاتی نیاز دارد متفاوت است که تمام مبالغ دریافتی از شما مشتریان عزیز تحت نظارت و تایید مجموعه خواهد بود.

درصورتی که ایراد برطرف شده توسط تکنسین های این مجموعه، در کمتر از ۶ ماه مجددا ظاهر گردد و یا با عدم رضایت شما مواجه باشد،ما موظف هستیم با توجه به گارانتی ارائه شده توسط شرکت، با اعظام مجدد کارشناس و بدون دریافت هزینه مجدد اقدام به جلب رضایت شما نماییم.

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص میکنید. حتماً قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

بله شما میتوانید شخصاً قطعات مورد نیاز را تهیه نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

متخصصان این مرکز علاوه بر سالها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی، دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف کرد، هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید. البته قابل به ذکر است که اگر برای دستگاه شما، قطعاتی با هزینه بالا نیاز باشد، حداقل ۶۰٪ کل مبلغ به عنوان بیعانه از شما دریافت خواهد شد.

بله تمامی تکنسین هایی که برای ارائه خدمات اعزام می شوند در زمینه تعمیر دستگاه شما تخصص دارند.

بله تکنسین با تمام تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاهتان به منزل شما مراجعه و دستگاه شما را در منزل تعمیر خواهد کرد.

بله شما عزیزان میتوانید بعد از اتمام گارانتی از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

کلیه خدمات ارائه شده و قطعات تعمیر یا تعویض شده مطابق با آخرین نرخ مصوب اتحادیه لحاظ میشود و فاکتور معتبر ارائه می گردد.